کاناپه چیست؟
نوشته شده توسط : اوا

همان طور که در دنیای امروز دیگر گوشی نداشتن برای افراد کار بسیار سختی شده است. خانه ها نیز دیگر تصورشان بدون مبل بسیار سخت می باشد. خانه ها دیگر در نسل جدید به تغییر های اساسی خوبی دچار شده اند.
کاناپه :
در حقیقت کاناپه اسمی می باشد که تمامی ما آن را برای یک بار هم که شده شنیده ایم. اما برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که کاناپه چیست و چه فرق هایی با مبلمان دارد. کاناپه یک مبل می باشد که با شکلی متفاوت تر از دیگر مبل ها ساخته شده است. برخلاف مبل، کاناپه برای نشیمن بیش از یک نفر طراحی و تولید شده می باشد. کاناپه به طور کلی از ظرفیت سه نفره برخوردار است.
مبل تختخواب شو:
مبلمان از مدل های گوناگونی برخوردار هستند که هر یک از آن ها مناسب سبک خاصی هستند و از خصوصیات و مزایای منحصر به فرد به خود دارا می باشند. برای مثال مبل های سلطنتی برای خانه های بزرگ که سبکی سنتی و یا کلاسیک را دارند مناسب است و نمی توان از آن ها در یک محیط مدرن استفاده کرد. از دیگر انواع مبل ها مبلمان راحتی هستند که برای فضای کوچیک و مدرن طراحی و تولید شده اند و بیشتر در آپارتمان ها از آن ها به کار برده می شود. از انواع مدل های مبلمان راحتی مبل تختخواب شو می باشد.
مبل استیل:
مبل استیل در واقع همان مبل سلطنتی می باشد. در زبان انگلیسی به مبل استیل به دلیل برخورداری از ظاهر جذاب و شیکی که دارند کلمه استایل به کار برده می شود. مبلمان سلطنتی را به اسم میل استیل می شناسند. مبل استیل از ارتفاع بیشتری به نسبت مبل های راحتی دارا است و همچنین سنگین تر از مبل های راحتی هستند. قیمت مبل استیل بسیار بیشتر از مبل راحتی می باشد.

 




:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: